Vertigo 6 genomineerd voor twee European Excellence Awards
Hyperlokale campagne voor Farming Simulator 22 steekt ook in Europa boven het maaiveld uit
PR- en marketingbureau Vertigo 6 is genomineerd voor twee European Excellence Awards. De European Excellence Awards prijzen de beste pr- en marketingcampagnes in Europa. De vakjury’s plaatsten Vertigo 6 samen met haar klant PLAION op de shortlist in de categorie beste “Entertainment & Culture Campaign” én in de categorie beste “France & Benelux campaign“. In beide categorieën is het bureau genomineerd met de Let Good Times Grow-campagne, de campagne die Vertigo 6 bedacht en uitvoerde voor de lancering van Farming Simulator 21, in opdracht van Koch Media (nu PLAION).
Hyperlokale campagne met voice-overs per regio
Eerder dit jaar won Vertigo 6 een SAN Accent en brons bij de Digital Communications Awards met de campagne voor Farming Simulator. ‘2022 is alwéér een prachtig jaar met veel nominaties én prijzen, maar het einde is blijkbaar nog niet eens in zicht! Het is zo gaaf om op de shortlist te staan tussen internationale campagnes van o.a. Warner, Greenwheels en Ajax,’ zegt Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6.
Over de European Excellence Awards
De European Excellence Awards belonen uitstekende prestaties op het gebied van pr en communicatie sinds 2007. Met categorieën van interne communicatie tot public relations, bieden de Awards een compleet overzicht van de meest succesvolle campagnes in Europa. De winnaars van de European Excellence Awards worden tijdens een digitale awardshow op 9 december bekendgemaakt. Vertigo 6 won al vier keer eerder een European Excellence Award, waaronder die voor beste bureau in Europa in 2019.
Alle nominaties zijn terug te vinden op: https://www.excellence-awards.com/best-of-2022