Jeroen Nootebos versterkt Logitech als Customer Marketing Manager Amazon

Logitech gereed voor lancering Amazon

Leusden, 29 januari 2020 – Als voorbereiding op de komst van Amazon naar de Benelux, breidt Logitech het team uit met Jeroen Nootebos. Jeroen start per direct als customer marketing manager. Nootebos komt over van Microsoft, waar hij de rol vervulde van Benelux Channel Marketing Manager Xbox.

Jeroen was verantwoordelijk voor de trade marketing van alle consumentencategorieën en heeft veel ervaring opgedaan in het werken met retailerpartners, zoals Coolblue, bol.com en Media Markt.

Jeroen is ontzettend blij met deze volgende stap in zijn carrière: “Logitech is een inspirerend bedrijf en niet voor niets marktleider op het gebied van computeraccessoires en randapparatuur. Logitech past goed bij mij vanwege hun drang om te blijven innoveren en vanwege het feit dat ze dat doen op basis van concrete consumentenbehoeftes en -data. De komst van Amazon op lokaal niveau dwingt ons om te anticiperen op de lokale markt en de consument. Ik vind het erg inspirerend om daar vanaf dag één over mee te denken.”

Dennis van Baaren, country manager bij Logitech, vult aan: “Zonder onze huidige partners, zoals Coolblue, bol.com en Media Markt uit het oog te verliezen, verwachten we ook veel van Amazon. We zien wat Amazon doet in de landen waarin onze internationale collega’s opereren en weten uit ervaring dat een toegewijde, datagedreven aanpak leidt tot prachtige resultaten. Het is voor ons belangrjk om de Logitech-eindgebruiker te kunnen bedienen, waar hij of zij het liefste winkelt. We zijn dan ook erg verheugd met de komst van Jeroen, omdat hij zorgt voor een goede vindbaarheid en zichtbaarheid van onze producten op Benelux-niveau. Niet alleen voor onze producten binnen Logitech en Logitech G, maar ook voor Ultimate Ears, ASTRO Gaming, Blue en Jaybird.