Vertigo 6 genomineerd voor een SAN Accent in de categorie Vrije Tijd voor de lancering van FIFA 19 #FIFA19VILLA

Na drie dagen jurering bij het gastvrije Sanoma in Hoofddorp zijn de genomineerde campagnes/cases SAN Jaarboek 2018 bekend. De 101 Nominaties van de ingezonden campagnes/cases zijn bekend en Vertigo 6 zit erbij!

Vertigo 6 is is genomineerd voor een SAN Accent in de categorie Vrije Tijd! We zijn genomineerd met #FIFA19VILLA: de lancering van FIFA 19.  Afgelopen jaar wonnen we de SAN New Kids on the Block Award (award voor beste jonge bureau) en een SAN Accent in de categorie Vrije Tijd voor de Ziggo eBattle F1.

De SAN Accenten worden uitgereikt aan de beste marketingcommunicatie cases van het jaar. Vertigo 6 maakt kans op een hoofdprijs in de categorie “Vrije tijd”. Op 23 mei worden, tijdens een feestelijke avond, de bekroonde campagnes bekendgemaakt en de SAN Accenten uitgereikt. In de komende periode 8 t/m 18 april 2019 gaan de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case presenteren bij ABN AMRO in het gebouw CIRCL aan de Zuidas in Amsterdam.

Vertigo 6 werkte voor de lancering samen met o.a. Electronic Arts, Top Notch, Eredivisie, AFC Ajax, Adidas, MediaMarkt, Sony PlayStation, Coca-Cola, Feyenoord, AFK eSports, Fixers en Divimove. Het bureau is gevestigd aan de Zijpendaalseweg in Arnhem en is gespecialiseerd op het gebied van entertainment, tech en lifestyle met klanten als Electronic Arts, ASUS, Ziggo, Sixt, New Balance en Jagex. De FIFA lancering won afgelopen jaar o.a. een Cross Media Award voor beste event.