Twee keer brons bij de Digital Communication Awards 

PR- en marketingbureau Vertigo 6 won deze week twee bronzen Digital Communications Awards in Berlijn. De Digital Communication Awards prijzen de beste cases op het gebied van digitale communicatie in Europa. De vakjury’s plaatsten Vertigo 6 op de shortlist in de categorie voor de beste multichannel campagne en de beste community engagement campagne. De “Farming Simulator 22: let the good times grow” campagne die Vertigo 6 ontwikkelde voor Koch Media Benelux deed mee in de categorie beste community engagement. Voor de “UEFA FUTSAL EURO 2022” campagne werkte Vertigo 6 nauw samen met One:Nil. Deze campagne stond op de shortlist in de categorie van de beste multichannel campagnes. Beide campagnes gingen naar huis met een bronzen award!

SAN Accent en Cross Media Awards
Het is niet voor het eerst dat deze twee campagnes genomineerd werden. Eerder dit jaar won de UEFA FUTSAL EURO 2022 campagne de Cross Media Award voor beste Cross Mediale event en ging de Farming Simulator er met een SAN Accent vandoor in de Smart Idea categorie.
Na het winnen van een SAN Accent en een Cross Media Award is het geweldig dat beide campagnes nu ook internationale erkenning oogsten! We zijn erg trots dat we twee keer brons pakten en dat de campagnes op de shorlist stonden met prachtige merken zoals McDonald’s, Michelin en Kraft Heinz,’ zegt Mike Hendrixen, MD bij Vertigo 6.

Over de Digital Communication Awards
De Digital Communication Awards prijzen de beste cases op het gebied van digitale communicatie in Europa. Vier keer eerder won Vertigo 6 een DCA in o.a. de Beste Influencermarketing- en beste community engagementcategorie.
De winnaars van de Digital Communication Awards werden na een jurypitch en tijdens de digitale Awardshow op 15 september in Berlijn bekend gemaakt. Dit jaar werden ruim 600 cases ingezonden. Alle winnaars zijn terug te vinden op https://www.digital-awards.eu/best-of-2022/

Over Vertigo 6
Vertigo 6 is een PR- en marketingbureau dat is gespecialiseerd in entertainment- en jongerencommunicatie. Het bureau is onderdeel van Happy Horizon en werd in 2021 uitgeroepen tot beste Cross Media Bureau van Nederland. Ook eindigde het bureau op de eerste plaats in de FONK100: de lijst met best presterende bureaus van Nederland. Vertigo 6 werkt met veel trots voor onder andere Electronic Arts, Logitech, ASUS, Koch Media, Disney, UEFA en New Balance. Meer informatie op vertigo6.nl.