Timing Uitzendbureau wint ‘Website van het Jaar 2021’
Apeldoorns uitzendbureau ontvangt meeste publieksstemmen en is naast winnaar in categorie Uitzendbureaus ook overall-winnaar van de grootste publieksprijs voor websites van Nederland.
Apeldoorn, 9 december 2021 – Timing.nl, de website van Timing Uitzendbureau, is vandaag door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot dé ‘Website van het Jaar 2021’. Daarmee is Timing de overall-winnaar van deze 21e editie en voegt het zich in een rijtje met eerdere winnaars als Google, YouTube, Buienradar, Simpel en Funda.
Gekozen door het publiek
De verkiezing van Website van het Jaar is de grootste online publieksprijs voor de beste websites van Nederland. Timing ontving de meeste publieksstemmen van alle deelnemende websites in de 40 verschillende categorieën. Daarom mag het uitzendbureau naast Populairste Website van het Jaar in de categorie Uitzendbureaus ook de overall-prijs van Website van het Jaar 2021 in ontvangst nemen. Op Timing.nl kunnen werkzoekenden op laagdrempelige wijze solliciteren naar passend werk in eigen regio.
Focus op de gebruikersbeleving
Stijn de Lange, Product Owner Website bij Timing: “Het afgelopen jaar hebben wij de focus nog verder aangescherpt op de gebruikersbeleving. We hebben ingezet op gebruiksonderzoek en zijn met de flexkrachten in gesprek gegaan over hun ervaringen met de website. Mede hierdoor hebben we de sollicitatieflow gemakkelijker kunnen maken voor werkzoekenden. Dat onze website nu wordt uitgeroepen tot Website van het Jaar, maakt ons ontzettend trots op alle collega’s en flexkrachten die hieraan hebben meegewerkt en op ons hebben gestemd.”
Waarde voor de flexkracht
Leon Koppenol, Directeur Innovatie & Technologie bij Timing: “Wij hebben altijd werk. Daarom is het voor ons zo belangrijk om een goede website te hebben waarmee wij werkzoekenden naar passend werk kunnen helpen bij onze klanten. Wij vinden het geweldig dat onze verbeterde website zo gewaardeerd wordt en bedanken iedereen die heeft gestemd.”
Website van het Jaar
De verkiezing van de Website van het Jaar wordt jaarlijks georganiseerd door Emerce en Multiscope. Er werden 454.592 stemmen uitgebracht op populaire websites in 40 categorieën. Kijk voor meer informatie over de Website van het Jaar en de winnaars van verschillende categorieën op www.websitevhjaar.nl.