TikTok-label Vortex Agency breidt opnieuw uit

Vortex Agency, het gespecialiseerde TikTok-label van Happy Horizon, verwelkomt twee filmmakers. Judith Bannink en Daan Kerstens zijn per direct werkzaam voor het creatieve bureau en gaan hun expertise inzetten voor toonaangevende merken als ASUS, Ravensburger en MEDION ERAZER.

Woensdag 1 februari 2023 – Het team van TikTok-label Vortex Agency is twee creatieve werknemers rijker: Judith Bannink en Daan Kerstens. Judith werkte voorheen als zelfstandig filmmaker en is al jaren fanatiek TikTok-gebruiker. “TikTok is een platform dat blijft groeien en in verschillende leeftijdscategorieën gebruikers wint. Wat ik zo interessant vind aan TikTok is dat de content vluchtig is, grappig mag zijn en soms zelfs een beetje lomp. De combinatie van deze factoren weet steeds meer mensen te raken.” 

Daan heeft een studie Communication & Multimedia Design achter de rug en is nu klaar om zich in de wereld van TikTok te storten. “Ik kijk ernaar uit om een prachtig klantenportfolio van dienst te zijn en mijzelf te ontwikkelen op het gebied van concepting, videoproductie, influencermarketing en advertising op een platform dat steeds populairder wordt.”

Bart Kampschreur, TikTok-expert en Managing Director bij Vortex Agency, vertelt: “Ik ben blij met deze versterking en trots op de groei die we doormaken. Er liggen ontzettend veel kansen op TikTok en samen gaan we organisaties helpen om die maximaal te benutten!”

Vortex Agency is in juli 2022 opgericht door Happy Horizon en Vertigo 6. Het label wordt geleid door Bart Kampschreur en is nu in totaal zeven man sterk, nadat het team eerder al werd uitgebreid met filmmaker Mark den Hoed en projectcoördinator Hanaï Borst Sapuletej.