Studiekeuze123 kiest Vertigo 6 als socialmediabureau
Arnhem, 23 mei 2019 – Studiekeuze123 kiest Vertigo 6 als socialmediabureau. Vertigo 6 zal per direct socialmediamanagement en social advertising verzorgen ter promotie van de diensten van Studiekeuze123.
Studiekeuze123 is de officiële studiekeuzesite die jongeren stap voor stap helpt bij het kiezen van hun vervolgopleiding. Vertigo 6 helpt Studiekeuze123 met haar merkpositionering door een nieuwe socialmediastrategie.
Gert-Jan Bos, hoofd communicatie bij Studiekeuze123: “Wij zetten ons in om jongeren te helpen een weloverwogen studiekeuze te maken. Onze website ontvangt duizenden bezoekers per week, maar we zien dat het entrypoint verschuift van de browser naar social. Vertigo 6 begrijpt waar jongeren zich bevinden, hoe zij media consumeren en dit weten zij te vertalen naar bereik en activatie.”
Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6: “Wij zijn ontzettend blij dat wij Studiekeuze123 aan ons portfolio toe kunnen voegen. Deze opdracht past perfect bij onze jongerenexpertise en we kijken er ontzettend naar uit om hun socialmediakanalen een flinke boost te geven met frisse en effectieve content.’’
Stichting Studiekeuze123 is opgericht door het hoger onderwijs, ministerie van OCW en studenten. Studiekeuze123 verzamelt en verspreidt informatie over de erkende opleidingen aan hogescholen en universiteiten. Eerder deze maand werd hun website beloond met een internationale Communicator Award, een prijs die wordt uitgereikt aan het beste werk in communicatie op het gebied van digital, mobile, audio, video en social media.