Happy Horizon wint 9 prijzen bij Dutch Search Awards 2022
Creative digital agency Happy Horizon sleepte tijdens de uitreiking van de Dutch Search Awards 2022 maar liefst 9 prijzen in de wacht, waaronder 2 keer goud. Daarnaast won het bureau 5 keer zilver en 2 keer brons. Deze editie van deze gerenommeerde search marketing awards werd dit jaar gehouden in DeFabrique in Utrecht.
Gewaardeerd door 80 onafhankelijke juryleden
Happy Horizon dong met maar liefst 22 nominaties mee naar de prijzen in 13 verschillende categorieën. Tachtig onafhankelijke juryleden hebben alle ingezonden cases beoordeeld. Tijdens de awardshow wordt het beste werk van agencies, businesses en professionals bekroond met een award. Dit resulteerde voor Happy Horizon in diverse prijzen voor hun geleverde werk. Een overzicht van de gewonnen prijzen door Happy Horizon.
Goud voor:
‘Beste PPC B2B-campagne’ voor Jan de Isolatieman
‘Beste e-mailmarketingcampagne’ voor Continu Professionals
Zilver voor:
‘Beste video-campagne’ voor Malelions
‘Beste internationale campagne’ voor Luxaflex – Hunter Douglas Europe
‘Beste gebruik van data’ voor Quality Welnessresorts
‘Beste gebruik van marketing automation’ voor Warner Music
‘Beste retargeting campagne’ voor Malelions
Brons voor:
‘Beste social advertising campagne’ voor Luxaflex – Hunter Douglas Europe
‘Beste retargeting campagne’ voor Continu Professionals
Chief Innovation Officer Heidi Anthonis van Happy Horizon over de gewonnen prijzen: “Dat we maar liefst 9 prijzen hebben gewonnen, is echt een bekroning op ons werk. We proberen altijd met slimme en innovatieve oplossingen te komen bij uitdagingen van onze klanten. Ik ben ontzettend trots op de teams die aan deze cases hebben gewerkt. En ook op onze klanten, die al jaren samen met ons dit avontuur aangaan. Als je kijkt naar het niveau van alle cases op zo’n avond, dan is het fantastisch om te zien dat we al deze prijzen mee naar huis nemen. Met die twee gouden awards als extra mooie uitschieters!”