Timing wint twee vakprijzen op International Customer Experience Awards

Full-service-app voor flexkrachten bekroond met zilveren prijzen voor ‘Best Digital Customer Experience’ en ‘Customers At The Heart of Everything’

Apeldoorn, 24 november 2021 – Timing Uitzendbureau wint twee zilveren awards op de awardshow van de International Customer Experience Awards. De jury kent Timing vakprijzen toe voor de eigen full-service-app in de categorieën ‘Best Digital Customer Experience’ en ‘Customers At The Heart of Everything’.

De flexkracht centraal
Met de app van Timing kunnen flexkrachten snel hun rooster checken, vrije dagen beheren en belangrijke documenten zoals loonstroken terugvinden. Ook wordt noodzakelijke informatie op gemakkelijke wijze via de app verstuurd. Nieuwe flexkrachten krijgen een interactieve onboardingsmodule over hun nieuwe werkplek te zien. Zo komen starters over de drempel van een nieuwe baan, wat helpt in het werkplezier en het verminderen van uitstroom. De vertaling van slimme techniek naar een waardevolle menselijke interactie is wat de jury de cases zo hoog deed waarderen. De app wordt wekelijks door meer dan 20.000 flexkrachten gebruikt en is met 4,6 sterren de hoogst gewaardeerde app binnen de uitzendbranche. Move4Mobile ontwikkelde de app.

Erkenning en waardering
Stijn Bossink, Product Owner bij Timing is trots op de prijs: “We werken samen keihard om onze flexkrachten te helpen en te ontzorgen met onze app. De vakjury had een ijzersterk deelnemersveld voor zich liggen. Dat zij ons na meerdere uitgebreide pitch-rondes deze prijzen toekennen, maakt ons ontzettend trots op iedereen die hieraan heeft gewerkt.” 

Productiviteit voor de klant
Leon Koppenol, directeur Innovatie & Technologie bij Timing: “Onze flexkrachten zijn van groot belang voor de bedrijfsvoering van onze klanten. Daarom proberen wij ze zo goed mogelijk te helpen met de app. Dat onze flexkrachten goed geïnformeerd zijn, tevreden zijn en met vertrouwen naar het werk kunnen, vertaalt zich rechtstreeks door naar productiviteit voor onze klanten.” 

Over de International Customer Experience Awards
De International Customer Experience Awards vieren de beste customer-experience-cases van de wereld. Honderden inzendingen werden door een vakjury na meerdere pitch-rondes beoordeeld op strategie, implementatie, innovativiteit, impact en meer. De International Customer Experience Awards zijn geaccrediteerd door het Awards Trust Mark.