SAN Accent nominatie voor de Logitech G – NK muisklikken campagne!
De Logitech G – NK muisklikken campagne is genomineerd voor een SAN ACCENT in de categorie Best SMART Idea. Het is het derde jaar op rij dat Vertigo 6 genomineerd is in deze creatieve categorie. De campagne staat op de shortlist naast andere prachtige merken als AUDI, KPN, Randstad en Heineken! Op vrijdag 14 april presenteren we de case aan de vakjury. Nu maar hard duimen dat we deze derde nominatie op rij weten te verzilveren!
Wil je meer weten over deze campagne? Kom dan Aanstaande woensdag naar de Webwinkelvakdagen. Daar vertellen Marc van den Helder (Logitech) en Mike Hendrixen (Vertigo 6) meer over de campagne met de hoogst Click Ratio aller tijden.
Lees ook:
Koch Media & Vertigo 6 winnen SAN Accent
Logitech G en Vertigo 6 winnen SAN Accent
Vertigo 6 wint SAN New Kids on the Block Award & SAN Accent
Met grote dan aan:
Logitech G, Marc van den Heldern, Milan van Valkenhoef, Red Bull Benelux, Berry van Engelen, Ziva Events, Daniel Lippens, Ward Geene, Streamdoctors, H20 Esports campus – Rabo Esports Stadium Amsterdam & Marcella de Bie