PYKE Seltzer en Noah’s Ark introduceren de PYKE MIC met Sticks & Typhoon, Froukje & S10 en Zwangere Guy & sor
Verrassende serie vanaf zaterdag te zien op het YouTube-kanaal van Noah’s Ark
Bekijk hier de trailer
Tilburg, vrijdag 12 maart 2021 – Seltzermerk PYKE en muzieklabel Noah’s Ark lanceren, met de creatieve input van Sticks, de PYKE MIC. Dit is een nieuwe YouTube-serie met drie verrassende samenwerkingen tussen zowel gevestigde als opkomende artiesten. De eerste sessie is vanaf aanstaande zaterdag te bekijken op het YouTube-kanaal van Noah’s Ark.
Een start-up door jeugdvrienden
PYKE is een nieuw merk, op de markt gezet door een groep Tilburgse jeugdvrienden. Ze produceren een Hard Seltzer, vers gebrouwen met champagnegist. Geen koolhydraten, geen suiker en niks kunstmatig. Toen zij Sticks ontmoetten tijdens een personeelsweekend, ontstond het idee om gezamenlijk een muziekproject op te zetten. Na maanden voorbereiden, samen met Noah’s Ark en de artiesten, is de PYKE MIC een feit. Erwin Douwes, CEO bij PYKE: “We zijn zelf de doelgroep, dus we hebben vooral gekeken naar de dingen die we zelf vet vinden.”
Unieke samenwerkingen
In de eerste PYKE MIC-sessie performen sor en Zwangere Guy een mashup die keihard binnenkomt en alleen hier te horen is. Een van de tracks van sor, ‘Mijn Natie’, is exclusief te luisteren bij de PYKE MIC-sessie en zal niet elders uitgebracht worden. Daarnaast staan S10 en Froukje voor het eerst samen op het podium voor de PYKE MIC. Fans van beiden smeken hier al weken om.
Junte Uiterwijk (Sticks): “Als aandrager van het PYKEMIC concept wilde ik niet dat wat in mijn hoofd klopt in praktijk tegenvalt. Maar dankzij de inzet van PYKE, Noah’s Ark en Since’88 overstijgt deze prachtige campagne de toch al hoge verwachtingen ruimschoots!”
Een joint effort
De PYKE MIC is een joint effort van PYKE, Noah’s Ark en Sticks om PYKE Seltzer op een toffe en verrassende manier onder de aandacht te brengen. Douwes: “ We hebben in Noah’s Ark de perfecte samenwerkingspartner gevonden. De artiesten, de productie, de locatie, alles klopt!”. Shari Hubeek, Head of Brand partnerships bij Noah’s Ark: “De PYKE MIC is voor ons een heel goed voorbeeld van een krachtige merksamenwerking. PYKE deelt onze creatieve visie, en samen hebben we een concept neergezet waarin we de artiesten de ruimte hebben kunnen geven te doen waar ze het allerbeste in zijn: een sicke performance neerzetten waarmee we tegelijkertijd op de meest authentieke manier PYKE podium bieden.”
Kijk vanaf aanstaande zaterdag naar PYKE MIC op het YouTube-kanaal van Noah’s Ark.
Meer informatie over PYKE vind je op www.pykeseltzer.com.