Logitech genomineerd voor een European Excellence Award

Arnhem, 15 november 2021 – PR- en marketingbureau Vertigo 6 is genomineerd voor een European Excellence Awards. De European Excellence Awards prijzen de beste PR- en marketingcampagnes in Europa. De vakjury’s plaatsten Vertigo 6 op de shortlist in de categorie “beste campagne in Frankrijk/Benelux“. In deze categorie is het bureau genomineerd met de de Happy New Gear, de eindejaarscampagne die Vertigo 6 bedacht en uitvoerde voor Logitech G. De Happy New Gear campagne won eerder dit jaar een SAN Accent in de categorie Best Smart Idea Eerder dit jaar won Vertigo 6 een Digital Communications Award én een Cross Media Award en maakt het bureau nog kans op een positie in de FONK100 en op een FD Gazelle.

Over de European Excellence Awards
De European Excellence Awards belonen uitstekende prestaties op het gebied van PR en communicatie sinds 2007. Met categorieën van interne communicatie tot public relations, bieden de Awards een compleet overzicht van de meest succesvolle campagnes in Europa. De winnaars van de European Excellence Awards worden op 4 december online bekendgemaakt. Het is het vierde opeenvolgende jaar dat Vertigo 6 genomineerd is bij de European Excellence Awards.