KOCH MEDIA WORDT PLAION

Persmaterialen
Assets: Press Server

Koch Media GmbH maakt bekend dat vanaf vandaag alle Koch Media-bedrijven wereldwijd verder gaan onder de naam PLAION. Deze naamswijziging wordt ondersteund door een complete rebranding van het merk.

Klemens Kundratitz, mede-oprichter en CEO van PLAION: “De afgelopen 28 jaar hebben we een bijzonder sterke business opgebouwd, in samenwerking met enkele van de beroemdste namen in de industrie. Sinds we ons in 2018 aansloten bij de Embracer Group zijn we sneller gegroeid en is ons aanbod gevarieerder geworden. Om de evoluerende aard van onze handel te reflecteren, niet alleen qua content maar ook geografisch, met het oog op onze wereldwijde uitbreidingen, hebben we een nieuwe naam gekozen die beter vertegenwoordigt wie we zijn en welke reis we maken.”

De nieuwe naam wordt vergezeld door een nieuw logo die de interactieve speelknop vertegenwoordigt. Daarbij staat deze als “P” ook voor onze nieuwe naam, gemaakt van een lint dat de omarmende en verbindende rol symboliseert die wij als  PLAION hebben als leider in het ecosysteem van digitaal entertainment.

Kundratitz voegt toe: “Onze nieuwe naam biedt ons de kans om voort te bouwen op onze rijke geschiedenis als uitgeefpartner en ons uitzonderlijke, constant groeiende netwerk van wereldklasse-ontwikkelstudios en creatieve mensen. Onder onze nieuwe naam blijven we onze partners bedienen met onze premiumdiensten en onderstrepen we onze ambitie om een wereldwijde speler te worden in de entertainmentindustrie, maar ook onszelf opnieuw uit te vinden. Het is onze visie om onze wereldwijde teams en partner te ondersteunen en te inspireren om hun volledige potentieel te ontgrendelen.”

Bij PLAION is het onze missie om unieke entertainmentervaringen te bieden en betekenisvolle conversaties te voeren met onze klanten, die elk op hun eigen manier verbinding met onze content kunnen maken.

“Onze industrie is waanzinnig dynamisch, waarbij we moeten erkennen dat de verwachtingen van onze klanten en partners constant evolueren. We moeten vertrouwen op onze sterke basis maar ook veranderingen omarmen die ons helpen nieuwe en betere producten te bieden. Als PLAION bouwen we voort op onze succesvolle jaren terwijl we streven naar meer, veel meer. PLAION is een belofte om meer geweldig entertainment aan onze klanten te leveren. Ik ben blij en trots dat we onze reis voortzetten als PLAION”, aldus Kundratitz.

Ga voor meer informatie naar plaion.com