Ticket to Ride

Asmodee The Netherlands kiest Vertigo 6 voor jongerencommunicatie

Arnhem, 29 november 2018 – Asmodee The Netherlands, distributeur van bekende bordspellen als Ticket to Ride en Pandemic en trading card games zoals Pokémon en Panini, heeft Vertigo 6 gekozen als partner op gebied van jongerencommunicatie. Vertigo 6 zal de social media campagnes en influencermarketing gaan verzorgen voor onder andere Dobble, Get Packing, Transformers TCG en Zomlings.

“Het is steeds lastiger om jongeren via traditionele media te bereiken”, vertelt Sanne Stockbroekx, marketingmanager bij Asmodee The Netherlands. “Vertigo 6 heeft veel ervaring en kennis als het aankomt op jongerencommunicatie. We vertrouwen erop dat hun ervaring in de gamewereld succesvol wordt doorvertaald naar bordspellen en trading card games”.

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6, kijkt uit naar de samenwerking “We vinden het heel gaaf om voor Asmodee The Netherlands te werken. We zijn dol op bordspellen en groot fan van spellen als Pandemic, Ticket to Ride en Exploding Kittens! We zullen werken aan socialmediacampagnes en influencermarketing om de verschillende doelgroepen effectief te bereiken.”

Over Asmodee The Netherlands
Asmodee The Netherlands is een gespecialiseerd distributiebedrijf in bord- en kaartspellen in de Nederlandstalige markt. Met een uitgebreid assortiment van meer dan 4.500 verschillende artikelen is Asmodee The Netherlands met name gespecialiseerd en bekend van Trading Card Games (TCG) en Collectibles zoals Pokémon TCG, Panini – Adrenalyn XL, Magic: The Gathering, Yu-Gi-Oh! en Dragon Ball Z. Asmodee The Netherlands heeft haar thuisbasis in het Brabantse Helmond, waar de distributie plaatsvindt vanuit het eigen magazijn. Daarnaast distribueren ze een uitlopend portfolio aan collectibles zoals Zomlings en bordspellen zoals o.a. Pandemic, Dobble, Dixit en Ticket to Ride.